it's about me and my beloved family

Sunday, December 20, 2009

Heroes

ni bukannya entry pasal drama Heroes tu ye... this entry is about my heroes... heroes yg melengkapkan hidup sy sbg seorg wanita... yg menceriakan & menggamatkan hari2 sy... tmpt bergaduh, bermanja, bergurau senda, bergelak ketawa, berdukacita dan mcm2 lg la... the heroes are my beloved hubby and son... take a look at various pics of them which was i found in the laptop ;)


gmbr pertama ashraf & daddy


ashraf & daddy kesejukan ;)


daddy mithali nih... hehe


ashraf kene peluk dgn daddy sbb lasak sgt ;)


my handsome heroes ;)


ashraf yg suka kacau mommy & daddy online :)


apalah yg 2 beranak tu pandang ye?

~there's also another hero in my life~..


my abah & his cucu


abah is my hero forever... mak also

they are my everything... i love them so much~~

2 comments: